Kategorije Filteri

Susanne Kaufmann

Susanne Kaufmann

Jednostavno, minimalistički, održivo i šik – nova definicija luksuza.
– Luksuz ne mora da znači preterivanje. Danas se ovaj termin odnosi na integritet i kvalitet proizvoda uz poštovanje prema prirodnoj sredini. – ovako razmišlja Susanne Kaufmann vodeći svoj brend već 20 godina.
Predstavljajući svoju novu definiciju luksuza, ona nam predstavlja proizvode u kojima možemo uživati danas, bez ugrožavanja sutrašnjice.
Vizija brenda je okrenuta budućnosti, ona je inkluzivna i odgovorna.
Brend je izgrađen na temeljima 4 važna principa: održivost, efikasnost, odgovorno preuzimanje najboljih sirovina i transparentnost.

KO JE SUSANNE KAUFMANN?
Susanne Kaufmann je pionir održive prirodne nege u Austriji sa iskustvom od pune dve decenije. Rođena je i odrasla u malom mestu Bezau u Austriji, u koM njena porodica već petu generaciju vodi hotel “Post” poznat po preventivnim zdravstvenim ritualima.
Svoje veliko iskustvo ugradila je u svoj brend kozmetike sa naglaskom na negu, od glave do pete, za zdravu kožu.

ODRŽIVOST i VIZIJA BRENDA
Posvećenost održivosti i ekološkoj odgovornosti zaštitni je znak brenda od osnivanja i odražava se jasno na sve njegove aktivnosti, od procesa proizvodnje, do sastojaka i ambalaže.
Za Susanne Kaufmann održivost se više ne može posmatrati samo kroz uzdržavanje od štete koja se čini planeti, ona mora biti pozitivna, stalna posvećenost da se sačuva planeta za buduće generacije. Održivost je put koji se stalno razvija, a brend stalno traga za novim rešenjima na tom putu.
Ovakva filozofija vodila je ka prirodnoj, održivoj kozmetici, uz nastojanje da ugljenični otisak brenda bude što manji.
Brend se ovim principima vodi i u izboru partnera, sirovina, izvora energije. Od partnerstva sa lokalnim pionirima u proizvodnji prirodnih proizvoda, do solarne i termalne energije u postrojenjima za proizvodnju, od prevoza biciklom ili pešačenja za zaposlene, do ambalaže koja se može ponovo dopuniti – brend nastoji da uvede bolje ekološke prakse.

NOV PRISTUP SASTOJCIMA
Brend je u potrazi za sastojcima iz lokalne sredine, sa austrijskih i švajcarskih obronaka Alpa počeo je da kreira nove, inteligentne biljne komplekse koji će proizvodima podariti snagu i efikasnost po kojoj su prepoznatljivi među klijentima. Lokalni izvor sirovina pomaže da se dodatno smanji ugljenični otisak brenda.
Biljke poput timijana i ruzmarina gaje se u okolini proizvodnih pogona brenda, borove iglice sa susednog imanja, a lokalna tradicija i znanja o lekovitim biljkama koja se prenose generacijamasu inspiracija za kreiranje proizvoda.
Budući da se koriste čisti prirodni sastojci i esencijalna ulja, proizvodi mogu od godine do godine malo varirati u boji, ali je njihova bezbednost i efikasnost uvek proverena.
Važan princip pri izbor sastojaka: oni ne smeju da budu toksični niti za kožu, niti za planetu.

EFIKASNOST
Poverenje u prirodu i nauku vodi ovaj brend ka kreiranju bezbednih i efikasnih preparata koji će sačuvati zdravlje i lepotu kože. Sastojke prirodnog porekla brend koristi uz praćenje poslednjih naučnih saznanja i pionirskih koraka u biotehnologiji.
Brend je izgrađen na uverenju da je kombinacija dokazanih naučnih saznanja i snage biljnih sastojaka jedini pravi način da se kreira istinski efikasna prirodna nega.
Susanne Kaufmann kreira preventivna rešenja koja će koži omogućiti da postane i ostane zdrava.
Osim proizvoda za upotrebu kod kuće, brend je poznat i po svojim wellness ritualima.
Izrazito holistički pristup posmatra se u celini, a ekspertiza u wellness-u dokazuje da kombinacija efikasnih proizvoda i malih promena u životnim stilovima daju savršen rezultat.

HOLISTIČKI PRISTUP
Brend ne veruje u tretiranje lica nezavisno od ostatka tela – koža se posmatra u celini kao naš najveći organ. Isti rituali nege primenjuju se na lice, ruke, telo, stopala, kožu glave. Filozofija brenda je zansovana na ideji da se podrže prirodne funkcije kože kako bi ona bila u svom najboljem izdanju. Samo zdrava koža ima blistav sjaj.

SPA KONCEPT
Od sedišta firme u mestu Bezau u Austriji, nadomak nemačke i švajcarske granice, do Berlina, ime Susanne Kaufmann je prepoznatljivo po luksuznom SPA iskustvu. Brend ima holističke spa tretmane u vodećim hotelima u regiji, ali i širom sveta.

PAKOVANJA
Savremeni dizajn, jednostavnost i održivost su odlike ambalaže brenda. Koristi se, gde god je moguće, ambalaža napravljena od recikliranog materijala, koja je ponovo dostupna za reciklažu. Ne koristi se lepak, niti nepotrebna plastika, a poklopci nisu veći nego što je neophodno za čuvanje proizvoda, čime se štedi na upotrebi plastike. Svi plastični delovi ambalaže su pogodni za recikliranje.
Minimalističke Susanne Kaufmann bočice napravljene su od recikliranog stakla proizvednog u Nemačkoj, a brend je razvio i sistem dopunjavanja i kontinuirano unapređuje tehnologije održivosti u ambalaži. Brend je 2021. godine bio nosilac priznanja ELLE Green Star Award.
Svi proizvodi su proizvedeni u Austriji i Švajcarskoj.

PRAVILO “R”
RESPONSIBLE – Odgovornost i sagledavanje šire slike.
RECYCLABLE – Reciklirani materijali pogodni za novu reciklažu gde god je to moguće.
REFILLABLE – Dopune smanjuju uticaj na prirodnu okolinu za 50%.
REUSABLE – Staklene bočice se mogu dopuniti, recilikrati ili koristiti u domu.
RADIUS – Priroda Austrije je najveća inspiracija, a lokalni izvor sirovina i lokalna proizvodnja sužavaju radijus transporta na uzak krug oko sedišta brenda u mestu Bezau.
RESOURCEFUL – Koriste se lokalni resursi, od solarne energije do sirovina.
RESPECTFUL – Sve aktivnosti su podređene poštovanju čoveka i prirode.