Aesop
Aesop je osnovan 1987. godine u Melburnu sa jasnom namerom da stvori proizvode za negu kože lica, tela i kose superiornog kvaliteta. Aesop je od tada privržen upotrebi prirodnih aktivnih, kao i strogo kontrolisanih sastojaka stvorenih laboratorijski čiji kvalitet i efikasnosti su dokazani – naročito u domenu antioksidativnog dejstva.
Aesop filozofija izuzetno vrednuje intelektualnu doslednost i ozbiljnost promišljene ljudske namere koja istovremeno može i da kapriciozno namigne i uputi izazov konvencionalnom. Svakom detalju Aesop proizvoda pri izradi posvećena je podjednaka pažnja, i princip stvaranja svakog, kako veruju tvorci brenda, snažno korespondira sa životom na makro planu uzimajući u obzir čitav varijetet kako različitih potreba, tako i sezonskih i ekoloških faktora. Aesop se zalaže za upotrebu njihovih proizvoda kao sastavnog dela balansiranog načina života koji podrazumeva i zdravu ishranu, fizičku aktivnost, umereno konzumiranje crnog vina i redovnu dozu stimulativne literature.
Aesop proizvodi
Od samog početka, Aesop neguje žestoko nezavisan pristup istraživanju i razvoju proizvoda. Tim iskusnih naučnika i hemičara radi u specijalnoj, namenski izrađenoj laboratoriji osmišljavajući ideje proizvoda, istražujući dejstvo mešavina sastojaka i stvarajući prototipe. Sastojci se nabavljaju od najcenjenijih proizvođača na planeti, a zatim ukrštaju sa najnovijom tehnologijom utemeljenom na dugogodišnjoj naučnoj praksi i principima, da bi konačan rezultat bile formule izuzetnog kvaliteta.
Redovno se lansiraju nove linije proizvoda koje nastaju kao odgovor na zahteve i potrebe kupaca koje se pažljivo prate.
Aesop dizajn
2004 godine, na uglu dveju ulica underground predgrađa Melbourna, Aesop je otvorio vrata svoje prve prodavnice. Sam prostor – nekadašnja uska rampa koja se spuštala ka podzemnom parkingu – postao je reper za sve buduće arhitektonske ambicije.
Tako da kada je trebalo izraditi plafon za Aesop Adelaide objekat od 7560 ćilibarskih staklenih boca – niko nije bio skeptičan. Nije bilo ni zazora ni od arhitektonskog izazova konstruisanja njujorške Nolita prodavnice čiji su zidovi izgrađeni od 400,000 recikliranih primeraka New York Times magazina, ili prodajnog objekta u Melbournu sa enterijerom stvorenim od 3000 kartonskih kutija.
Iskrena zainteresovanost za inteligentan i održiv dizajn obuhvata svaki aspekt rada. Baš kao što je pedantno istraživanje u osnovi formule svakog proizvoda, pažljivo utilitaristički osmišljena prodajna mesta zadovoljstvo su za oči i primer osvešćene funkcionalne jednostavnosti za sve korisnike. Nedvosmislena vera u to da dobro osmišljen dizajn može poboljšati kvalitet naših života, još jedna je Aesop ideja vodilja.
Antioksidansi
Oksidativni procesi deo su metaboličkih funkcija svakodnevnog života i imaju važnu ulogu za sveukupno zdravlje. Međutim, ovaj proces oslobađa slobodne radikale koji mogu da oštete zdrave ćelije. Oni se pojavljuju u velikom broju kada je koža izložena UVA i UVB zračenju, zagađenju ili pretrpi određenu traumu. Naša osetljivost prema njima povećava se kada smo pod stresom, pušimo, ne hranimo se kvalitetno ili ne odmaramo dovoljno.
Antioksidanti se mogu pronaći u visokim koncentracijama u brojnim namirnicama i konzumiranjem istih možemo uticati na neutralizaciju slobodnih radikala. Antioksidanti polifenoli nalaze se u kafi, čokoladi, crnom vinu, soji, maslinovom i ulju od origana; flavonoidi u čaju, citrusima, belom luku i jabukama; likopen u paradajzu i grejpfrutu. U tabletama, pokazali su se kao manje efikasni od onih koje unosimo putem namirnica kao deo balansirane ishrane. U skladu sa tim, preporučujemo što više voća i povrća uz razumnu količinu crnog vina.
Naneti na površinu kože, antioksidanti takođe mogu da pruže zaštitu. Često korišćena je analogija sa kriškom jabuke i limunom. Bez zaštite, ona će brzo potamneti usled oksidacije, ali ako je protrljamo limunom koji je bogat vitaminom C, proces će se vidno usporiti. Sličan efekat pruža i nanošenje antioksidanasa na kožu.
Sastojci sa antioksidantnim dejstvom prisutni su u većini Aesop proizvoda za negu kože. Proslavljeni B Triple C balansirajući gel za lice je izuzetan antioksidans koji sadrži vitamin B (pantenol) i tri puta jaču koncentraciju vitamina C (Magnesium Ascorbyl Phosphate). Perfect Facial Hydrating Cream vitaminska hidratantna krema se preporučuje svima koji se kreću u suvim i zagađenim gradskim sredinama. Aesopovi hemičari otkrili su da je ekstrakt semena peršuna najsnažniji podmlađujući sastojak pa su proizvodi iz Parsley Seed linije doživeli ogromnu popularnost zbog svoje mođne koncentracije antioksidanata.
Vitamini A, C I E (Tocopherol) lako se apsorbuju i pomažu koži da se oporavi i zaštiti ćelije. Derivat vitamina C koji se rastvara u vodi, Magnesium Ascorbyl Phosphate, štiti kožu od štetnog dejstva UV zraka umanjujući stvaranje slobodnih radikala. Dugoročno, nanošenje antioksidanata dokazano umanjuje pojavu fleka i pigmentaciju.