Kategorije Filteri

Escentric Molecules

Escentric Molecules

Escentric Molecules je radikalno drugačija ideja u svetu parfema. Mnogi smatraju i revolucionarna. O njima se priča. Te priče često su gotovo neverovatne i prerasle su u legendu o senzualnoj delotvornosti intrigantnih molekula. O njima se postavljaju pitanja. Može li parfem da stvori zavisnost? Može li da učini da postanete apsolutno poželjni? Da li zaista ima afrodizijački efekat? Oni nastavljaju da intrigiraju, ne demantujući da stvaraju auru feromonskog plašta. Umesto toga, pozivaju da se njihovim korišćenjem pripremite za bezuslovno zavođenje i poverujete u alhemiju mirisa, baš kao i hiljade sledbenika među kojima su Kate Moss, Madonna i Dita Von Teese.

Escentric molecules parfeme možete osetiti samo na koži, jer na svakome mirišu drugačije. U čemu je tajna i jedna od specifičnosti? Njihova mirisna struktura ne razvija se na koži, već oko vas.

Genijalna ideja parfimera Geze Schoena kojom je sve počelo bila je sledeća: dva parfema lansirana su u istom trenutku kao omaž jednom jedinom sastojku ili hemijskoj aromi. Ma koliko ovo jednostavno zvučalo, nikad ranije nije urađeno. Kod brenda Escentric Molecules parfem pod imenom Escentric nosi miks sastojaka, dok je Molecule čist hemijski ekstrakt. Ovo je ostvareno u 01 i 02 verziji Molekula. Prvi parfem, Escentric 01, koristi odabranu hemijsku aromu Iso E Super, ranije prisutnu u malim količinama za dodatni efekat privlačnosti, u dosad neviđenoj koncentraciji – 65%! I ništa drugo. To je donja, gornja i srednja nota parfema. Escentric 02 pomera granice koncentracije ambroxana, sintetičke varijante skupocene sive ambre (sušene sperme morskog kita). Ovo je čist, jasan miris, koji se transformiše. Njegov tvorac opisuje ga sledećim rečima: “Aroma džin-tonika, ili možda onaj miris koji vas zaplahne kada prvi put otvorite novi laptop.“

Za tvorca parfema Gezu Schoena, Molecules 01 je beskompromisni predlog jednog puriste. Ovaj parfem je među parfemima ono što je Bauhaus za Barok. Značajna je i analogija u dizajnu, jer je serija Escentric nastala iz saradnje Schoena, koji živi u Berlinu, i dve vizionarske kompanije iz Londona: stručnjaka za brendiranje This Company i nagrađivane Me Company, među čijim inovativnim grafičkim radovima se nalazi omot za album pevačice Bjork, kao i marketinške kampanja za Lancome. Od lansiranja u Berlinu u novembru 2005. i u Harvey Nicholsu u Velikoj Britaniji 2006., Escentric molecules je postigao vrtoglavi uspeh privukavši neviđenu količinu publiciteta za jednu malu marku parfema. Escentric 02 i Molecule 02 lasnirani su u londonskom Harvey Nicholsu u aprilu 2008, tačno dve godine nakon lansiranja Escentric 01 and Molecule 01.

Smeo eksperiment prerastao je munjevitom brzinom u parfemski kult zahvaljujući izrazitoj senzualnoj delotvornosti. Minimalistički, čisti, intrigantni. Osvežavajući, nosivi, vibrantni. Parfemi o kojima legende ne prestaju da kruže, a razvijeni su sa jasnom namerom da budu – neodoljivi.

www.escentric.com