29. decembra 2014.  |  Video

Comme des Garcons 2011

Fluidna, puna talasa, neobične smene ritma i oblika, glasova i tonova, impresivna audio-vizuelna prezentacija Comme des Garcones parfema 2011, jednog od retkih koji u svojoj bazi ima lepak. Sam parfem predstavlja svež miris imaginarnog cveta iz nepoznate civilizacije. Kao i uvek, sa Rei Kawabuko moguće je samo očekivati neočekivano. Ali, kako odoleti…?

28. decembra 2014.  |  Dešavanja

Byredo promocija

Kada je stvoren Byredo, granicu između niche parfema i umetnosti postalo je još teže utvrditi. U slavu brisanja te granice, ponovo smo lansirali brend, prvi put sa kompletnom linijom proizvoda u ponudi – od novih parfema, preko kolonjskih voda do linije za negu tela i sveća. Verujemo da smo tom prilikom zadovoljili vašu potrebu za […]

27. decembra 2014.  |  Dešavanja

Promocija Penhaligon’s parfema

Prestižna parfemska kuća iz Londona osnovane daleke 1872. godine konačno je stigla u Metropoliten! Tim povodom sreli smo se na jedinstvenoj promociji i čajanci. Upoznali smo Vas sa 14 potpuno novih parfema, uz zvuke čarlstona, engleske čajeve i prefinjenu atmosferu u duhu prave engleske tradicije. Neverovatno bogato nasleđe inspiracija je kojom je brend ponosno vođen […]

24. decembra 2014.  |  Dešavanja

Metropoliten Beauty Blog Awards 2014

Metropoliten parfimerija je ove godine dodelila prva priznanja autorkama beauty blogova, Metropoliten Beauty Blog Awards. Odluku o nagradama doneo je nezavisni žiri u kom su bili Vladanka Zečević, beauty urednica u Bazaru, Branislava Kostić, beauty urednica u časopisu Elle i Istok Pavlović, stručnjak za Internet marketing. Glavna nagrada za najbolji blog 2014., Metropoliten Best Beauty […]

24. oktobra 2014.  |  Dešavanja

Promocija brenda Odin i novog Frapin parfema Nevermore

Egzotika, poezija, misterija… na novom druženju i upoznavanju sa Metropoliten novitetima. Odin, čuveni multibrend butik u Njujorku, od 2009. svojim parfemima dočarava egzotične krajeve kao što su Jordan, Himalaji, Japan, Zapadna Indija… Sam dizajn bočice i kutije svakog parfema jedinstveno je minimalistički svedeno i sofisticirano vizuelno i taktilno iskustvo. “Nikad više” govorio je gavran u […]